kosarprint

فعال در زمینه چاپ

kosarprint

فعال در زمینه چاپ

چاپ و تبلیغات کوثر انواع خدمات نظیر چاپ دیجیتال، افست، پلات، بنر و فلکس، پوستر دیواری، استیکر، مش، بک لایت، تابلوهای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی و ... را انجام می دهد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

استعلام قیمت چاپ رول آپ 

رول آپ، استندی است که قابلیت باز و بسته شدن دارد. به بیان دیگر، بنری چاپ می شود، در یک استوانه آلومینیومی به صورت فنری جمع شده و هرگاه نیاز به برپایی باشد، می توان آن را به نمایش گذاشت و پس از چندی با اتمام ماموریت، دوباره آن را به شکل استوانه ای کوچک، جمع کرد. در صورتی که برای حضور در نمایشگاه یا پرزنت برند خود به دنبال چاپی کارامد، با دوام و منعطف می گردید، رول آپ انتخاب مناسبی است. در سطرهای پیش رو نکات مربوط به طراحی، جنس متریال و چگونگی انتخاب بهینه این محصول را دقیق  واکاوی کرده ایم، با ما همراه باشید. 

 

برای استعلام قیمت رول آپ به سایت کوثر مراجعه نموده یا با شماره (91014000-021) تماس بگیرید. 

ویژگی های پایه رول آپ

 پایه رول آپ قسمتی است که بخش اعظم قیمت این چاپ را به خود اختصاص می دهد. در واقع می توان اینگونه گفت که منظور از رول آپ، همان سازه رول آپ نمایشگاهی است زیرا بنر را که می توان هر لحظه متناسب با نیاز شرایط تعویض کرد و خرید یک کیف نگهدارنده هم مساله پیچیده ای نیست.
 1. جنس پایه پایه های مرغوب رول آپ جنس آلومینیومی دارند. در نتیجه اگر به هر دلیل در بازار متریالی دیگر به شما معرفی شد، بدون تحقیق دست به جیب نشوید (آلومینیوم سبک است، با دوام، ضد زنگ و مقاوم دربرابر خوردگی است، طراحی، ظاهر و درخشندگی زیبایی عرضه می کند. اما تضمینی وجود ندارد که یک پایه پلاستیکی توان ارائه کیفیت مذکور را داشته باشد).
 2. طراحی پایه پایه رول آپ یا پهن است یا باریک. نمونه های پهن به آن هایی اطلاق می شود که ظاهر بیضوی دارند و نمونه های باریک شبیه به مکعب مستطیل هستند. اگر قصد دارید رول آپی مستحکم و با دوام خریداری کنید، نمونه های پهن عملکرد بهتری دارند. اما در صورتی که استفاده شما در فضاهای کوچک داخلی است، یک پایه باریک هم کار شما را راه خواهد انداخت. 
3. محل ساخت پایه رول آپ های موجود در بازار یا ساخت ایران هستند و یا از کشور چین وارد شده اند. تجربه و نظر اکثر افراد حاضر در بازار چاپ به برتری نمونه های ایرانی شهادت می دهد. 
 4. ابعاد چاپ رول آپ نمایشگاهی مقیاس یا اندازه رول آپ از نمونه های رومیزی آغاز می شود و بسته به سفارش مشتری می تواند در طول و عرض پیشروی چندین متری داشته باشد (حداقل تا سه متر به راحتی قابلیت ساخت و چاپ دارند).
 5. رنگ پایه رول آپ پیشنهاد می کنیم در انتخاب رنگ پایه رول آپ با دقت و وسواس عمل کنید. زیرا نحوه همخوانی این قسمت با طرح بنرهایی که در آینده روی آن قرار می گیرند و فضاهایی که از رول آپ میزبانی می کنند، می تواند برگ برنده شما در جلب توجه مخاطب باشد. پایه رول آپ به صورت عمده در دو رنگ زیر عرضه می شود:
 • مشکی؛ 
• آلومینیومی.
برای اطلاعات بیشتر با چاپ کوثر تماس بگیرید. 
 
  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • چاپ و تبلیغات کوثر مجتمع چاپی کوثر

نظرات (۱)

چاپ استیکر به ما سر بزنید

https://printlotus.com/2020/09/05/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

چاپ استیکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی