kosarprint

فعال در زمینه چاپ

kosarprint

فعال در زمینه چاپ

چاپ و تبلیغات کوثر انواع خدمات نظیر چاپ دیجیتال، افست، پلات، بنر و فلکس، پوستر دیواری، استیکر، مش، بک لایت، تابلوهای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی و ... را انجام می دهد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 چند سوال پیش از سفارش طراحی بنر طراحی بنر چهار مرحله دارد:
 1. تعیین استراتژی؛ 
2. طراحی؛
 3. چاپ؛ 
4. نصب. 
 
بنر مناسبتی خود را اینترنتی سفارش دهید. 
 
اما معمولا در این پروسه گام اول حذف شده و کار با طراحی آغاز می شود. در سطرهای پیش رو به شما نشان خواهیم داد اگر برای یک بنر ساده استراتژی مناسب را پی ریزی نکرده باشید نتیجه مطلوبی کسب نخواهد شد. پیش از اینکه سفارش یک بنر را بدهید، باید پاسخ سوالات زیر را دانسته و آن ها را به طراح منتقل سازید: 
• بنر کجا نصب خواهد شد؟ 
سوال اول 
محل نصب بنر است. رنگ، طرح، فونت، ترکیب و پیکربندی یک بنر با تغییر محل نصب آن تغییر می کند؛ 
• جامعه هدف بنر چه افرادی هستند؟ به طور مشخص انتخاب ادبیات و فونت بسته به افراد تغییر می کند. رونمایی از یک کتاب با معرفی محصولی صنعتی، کلمات متفاوتی را می طلبند؛
 • انتظارمان از بنر چیست؟
 به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید فروشی ویژه را اعلام کنید باید شماره تلفن و راه های مناسبی برای ارتباط معرفی شود، اما اگر هدف تبریک، تسلیت یا معرفی محصولی خاص در یک نمایشگاه باشد، اوضاع تفاوت می کند. به طور مشخص با طراح خود صحبت کرده و انتظار خود از بنر را بیان کنید. به نظر می رسد نیازی به توضیح بیشتر نباشد که عدم مشخص بودن هریک از این مسائل چگونه تمامی روند طراحی، مرکز چاپ فلکس و بنر را بی فایده می کند. تکنیک های طراحی بنر هرچند نمی توان آن چه طراحی کارکشته در طول سالیان تحصیل و فعالیت آموخته را در چند سطر بیان کرد اما، با رعایت چند تکنیک ساده می توان بنرهای بهتری طراحی کرد: 
• نرم افزارهای محبوب و معمول طراحی بنر Adobe’s Photoshop و InDesign هستند. به خودی خود یکی بر دیگری برتری ندارد مگر اینکه شما خواسته خاصی داشته باشید؛
 • نتیجه نهایی چاپ شده با طراحی شما پشت صفحه نمایشگر تفاوت زیادی خواهد داشت اگر به سیستم چهار رنگی CMYKتوجه نداشته باشید. حتما در زمان طراحی تنظیمات RGBرا به CMYKتغییر دهید؛ 
طراحی و چاپ بنر فوری خود را با در نظر داشتن مقداری حاشیه پیش ببرید. زیرا در زمان چاپ معمولا کار با چند میل (گاهی سانتی متر) خطا نهایی می شود؛ 
• از لحظه طراحی جنس چاپ را بدانید. اینکه برای چاپ بنر چه متریالی، چگونه و با چه تدبیری مورد استفاده قرار می گیرد روی هزینه طراحی و چاپ بنر تاثیر گذار است؛ 
• توصیه اکید این است که از فونت ها به صورت بزرگ و اغراق آمیز استفاده شود، زیرا توجه مخاطب را جلب کرده و راحت به ذهن فرد رسوخ می کند؛
• یافته های پژوهشی نشان می دهد اگر برای راه های ارتباطی نظیر تلفن و ایمیل رنگ متفاوتی انتخاب کنید در واقع احتمال تماس را ارتقا داده اید؛ 
• نقطه طلایی بنر به طور سنتی میانه آن است. در نتیجه تمرکز طراحی را روی وسط آن قرار دهید. 

بیشتر بخوانید : تفاوت چاپ بنر و پلات 

 چاپ و نصب بنر در چاپ و تبلیغات کوثر

 چاپ و نصب بنر گام های نهایی بهره گیری از ظرفیت مارکتینگ این پدیده عالم چاپ پاپ آپ هستند. چاپ بنر روی مثلث کیفیت دستگاه، تخصص و تجربه اپراتورهای اجرایی بنا می شود. همچنین برای نصب، بسته به محلی که در نظر دارید، توصیه می کنیم کار را به نیروهای مختص این کار بسپارید. آن ها می توانند با در نظرگرفتن جزئیات کوچک، در فضایی یکسان، نتیجه ای بهتر از بنر برای شما دریافت کنند. 

بیشتر بخوانید : تفاوت بنر و فلکس
  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • چاپ و تبلیغات کوثر مجتمع چاپی کوثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی