kosarprint

فعال در زمینه چاپ

kosarprint

فعال در زمینه چاپ

چاپ و تبلیغات کوثر انواع خدمات نظیر چاپ دیجیتال، افست، پلات، بنر و فلکس، پوستر دیواری، استیکر، مش، بک لایت، تابلوهای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی و ... را انجام می دهد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کاربران عزیز می توانید برای دریافت اطلاعات هزینه چاپ بنر و سایر محصولات چاپی بر روی لینک لیست قیمت چاپ کوثر کلیک نمایید.

میتوانید بنر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید و. محصول چاپی خود را در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت دریافت نمایید. سفارش چاپ بنر خود را به مجموعه کوثر بسپارید.  

هم چنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت چاپ بنر مقاله " 4 عامل تاثیر گذار در تعیین قیمت بنر چاپی " را مطالعه نمایید. 

در صورتی که ابعاد بنر مناسبتی شما طول دو، دو و نیم و سه متری دارد، جای نگرانی نیست، چاپخانه ها این طول را به طور سنتی ارائه می دهند، اما اگر قرار است سایز منحصر به فردی کار کنید، حتما قبل از ثبت سفارش اطمینان حاصل کنید که دستگاه های مورد استفاده قابلیت انعطاف لازم را دارا باشند. پس از ابعاد نوبت به جنس پارچه می رسد، از یک دستی سطح، کیفیت تفکیک رنگ و دوام و ماندگاری جنس ارائه شده سوال کنید و مد نظر داشته باشید، شاید سال دیگر دوباره خواستید از همین بنر استفاده کنید. در چنین شرایطی سفارش جنس درجه یک، انتخابی معقول است. در انتها نوبت می رسد به بررسی کیفیت پانچ های فلزی در گوشه های بنر برای عبور تکیه گاه یا ریسمان و غیره. امیدواریم این توصیه های ساده اما مهم، توانسته باشد شما را در انتخاب بهترین بنر ممکن یاری رساند.

چاپخانه آنلاین کوثر همواره در تلاش است تا به عنوان بهترین چاپخانه آنلاین در تهران و سایر نقاط ایران، خدمات چاپی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهد.

 

  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • چاپ و تبلیغات کوثر مجتمع چاپی کوثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی